Vill du bli elev hos oss?

Vill du bli elev hos oss eller önskar du mer information om Fredrika Bremergymnasiet?

Elev sitter och skriver

ANSÖKAN:
Här kan du som vill ansöka om att bli elev på Fredrika Bremergymnasiet fylla i dina uppgifter digitalt.
Ansökan till Fredrika Bremergymnasiet

Vi hanterar din ansökan och kontaktar dig. Om du har några frågor kring program och inriktningar kan du vända dig till skolans studie- och yrkesvägledare här:
Studie- och yrkesvägledare

PROVA PÅ:
Är du nyfiken och vill prova på hur det är att vara elev på Fredrika Bremergymnasiet? Vi planerat ett antal Prova På-tillfällen på Fredrika Bremergymnasiet under våren för just dig.

Anmäl dig via länken - välj det datum som passar dig bäst. Vi har ett begränsat antal platser per tillfälle, och det är först till kvarn som gäller.

När du anmält dig via formuläret så räknar vi med att du kommer. Innan ditt Prova På-tillfälle skickar vi en påminnelse via e-post. Tänk på att begära ledigt på din nuvarande skola.

Anmälan till "prova på dag" på Fredrika Bremergymnasiet.

Senast uppdaterad: 1 februari 2024