Jobba hos oss

Även om din kompetens inte efterfrågas just nu är du välkommen att kontakta oss eller skicka in ett personligt brev och CV. Vi är en stor och attraktiv arbetsplats och ibland behöver vi rekrytera med kort varsel.

Fredrika Bremergymnasiet eftersträvar en miljö som präglas av prestigelöshet och där viljan att leverera bästa kvalitet till våra elever står i fokus. Vår personal ska söka nya pedagogiska utmaningar och vilja ta nästa utvecklingssteg tillsammans med andra.

Du som vill jobba hos oss ska känna ett stort engagemang för ungdomar och lärande i olika former även om du inte är lärare.

På vår skola, som är en av Stockholm läns största, finns många möjligheter till varierande och utmanande arbetsuppgifter.

Vi arbetar i fräscha lokaler med närhet till bussar och till pendeltåget. Vår personal har låg sjukfrånvaro och ett HME (Hållbart MedarbetarEngagemang) som ligger över kommunens och rikets värden.

Välkommen du också!

Kontakt

Specifika jobb utlyses här på sidan. Uppge alltid refnr när du skickar in din ansökan.

Om du tycker att din kompetens skulle passa hos oss är du välkommen att mejla oss.

fredrikabremergymnasiet@haninge.se

Senast uppdaterad: 7 mars 2019