Kontakt och frånvaroanmälan

.

Dalarövägen 62–64 i Handen.

Observera att spontanbesök inte är tillåtna på skolan. Du måste vara inbjuden av någon ur personalen eller anmäla dig i någon av våra receptioner innan besök.

Fredrika Bremergymnasiet
136 81 Haninge

Receptionen

För att komma i kontakt med personal på skolan eller om du undrar över något som inte står här, ring gärna receptionen!

Telefontider:
Mån-Tor    9-15
Fredag      9-14

fredrikabremergymnasiet@haninge.se

Kontakt övrig personal

All personal har e-postadress med formatet fornamn.efternamn@haninge.se

Kontakt administration

Carina Sundin
Administratör för BF, ES, FS, VO
carina.sundin@haninge.se

Katarina Löf
Administratör för BA, EE, FT, IN, VF
katarina.lof@haninge.se

Åsa Lindvåg
Administratör för EK, IA, NA, SA, TE,
asa.lindvag@haninge.se

Sjuk- och FRÅNVAROANMÄLAN

Du som är vårdnadshavare ska anmäla sjukfrånvaro i Unikum.

Ladda ner appen Unikum familj på din mobil eller platta och logga in antingen med Bank-ID eller Freja-ID.

Du kan naturligtvis även använda Unikum via webben. Välj ”Andra sätt att logga in” och klicka på Haninge kommun i listan. Inloggning sker med Bank-ID eller Freja-ID.

Senast uppdaterad: 17 april 2023