Elevkåren

Elevkåren är skapad av eleverna och till för eleverna på Fredrika Bremergymnasiet.

Elevkåren startades december 2014 med hjälp av Sveriges Elevkårer. Elevkåren drivs ideellt av elever för elever. Eleverna är de som Elevkåren arbetar, kämpar och jobbar för! Vårt mål är att skapa en mer givande skoltid för våra medlemmar och en bättre gymnasietid för dig!

Exklusiva erbjudanden och gratis

Det är helt gratis att gå med i Elevkåren. Genom att gå med i Elevkåren så får du också exklusiva erbjudanden som du bara kan få som medlem! Hur går du med i Elevkåren?

Besök oss på Instagram eller Facebook och följ instruktionerna.

Fredrika Bremersgymnasiets elevkår är en fristående elevsammanslutning.

Senast uppdaterad: 29 augusti 2018