Välkommen på Öppet hus i maj

Missade du vårens Öppet hus-tillfällen? Nu erbjuder vi dig som är nyfiken på våra gymnasieutbildningar en extra chans!

öppet hus

Torsdagen den 4 maj klockan 17:30-18:30 öppnar vi dörrarna till vår gymnasieskola och ger dig möjligheten att få svar på dina sista frågor innan gymnasievalet stänger för denna gången.

Se dig omkring i våra olika klassrum och yrkessalar, träffa våra elever och lärare som berättar mer om programmen och ställ dina frågor om studieplaner och utbildningar till studie- och yrkesvägledare på plats.

Öppet hus är ett jättebra tillfälle att känna in gymnasieskolan du är nyfiken på. Kan du trivas här? Hur är lärarna? Vilket program är rätt för dig?
Välkommen till oss, så hoppas vi besvara dina sista funderingar.

Senast uppdaterad: 19 april 2023