Nyfiken på Fordons- och transport?

Vad kul att du är intresserad av och har sökt till Fordons- och transportprogrammet på Fredrika Bremergymnasiet. Just därför vill vi bjuda in dig till ett extra tillfälle att besöka oss på skolan. Vi ser fram emot att lära känna dig och visa dig utbildningen, som vi är både stolta och glada över.

Två tjejer på Fordon Foto: Kenneth Hellman

Välkommen till en fordonseftermiddag på Fredrika Bremergymnasiet!
Tisdag 26 april kl 15.30 -18.00
Adressen är Dalarövägen 64, Handen. Det är skyltat till ingången på södra sidan.
Ta med en kompis och kom!
Du får träffa lärare och elever, äta en hamburgare och möta andra elever som har sökt till fordons- och transportprogrammet. Vi vill också visa dig våra lokaler och både vad vi gör och lär oss!
Meddela gärna att du kommer (så att hamburgarna räcker) och svara via vändande mail.
Varmt välkommen till Fredrika Bremergymnasiet - en riktig skola!

Senast uppdaterad: 22 april 2022