Skol-IF

På Fredrika Bremergymnasiet har vi en populär skolidrottsförening för våra elever, Skol-IF.

Som medlem i vårt Skol-IF erbjuds du att träna i gymmet måndagar, onsdagar och fredagar mellan klockan 15.00–17.00 denna termin. Du kan även på onsdagar och fredagar mellan klockan 15.00 och 17.00 delta i basket i Torvalla sporthall. Nytt för denna termin är även att vi erbjuder Padeltider varje vecka. Våra aktiviteter varierar från termin till termin beroende på intresse och vilka av er elever som kan hålla i olika träningsformer. Önskar ni ex dans, fotboll eller volleyboll så kontakta robert.wallsten@haninge.se. Inom kort kommer vi även presenterar datumet för den årliga skidresan till Borlänge och Romme Alpin

Avgift

Avgiften är 50 kr per läsår och den ger tillgång till ovanstående pass samt simning i Torvalla för 10 kr per tillfälle samt möjlighet att delta i Skol-SM och Skol-DM. Betala först till din idrottslärare (alternativt swisha) samt registrera dig via nedanstående länk.

Registrera ditt medlemskap på denna länk

Vill du också vara med och bidra med idéer och annat, så kontakta gärna din idrottslärare eller Robert Wallsten.

Robert Wallsten
Idrottslärare